دکتر سیدحسن ‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی نفت گچساران، از روند اجرای این پروژه اظهار رضایتمندی کرد و در زمینه تکمیل هر چه سریعتر این مرکز درمانی قول مساعدت داد.
به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، پروژه احداث و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران در قالب پروژه های عام المنفعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دست ساخت است.
اعتبار اولیه ساخت این بیمارستان ۱۶۰ میلیارد ریال است و این مرکز درمانی پس از تکمیل و راه اندازی برای استفاده عموم به مرکز بهداشت و درمان شهرستان گچساران تحویل خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این پروژه گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان که به نام بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) نامگذاری شده است از ۱۵ اسفندماه سال ۸۶ آغاز شد.
اسدپور با اشاره به این که این پروژه هم‌اکنون با ۷۷ درصد پیشرفت در حال اجراست، افزود: تامین تجهیزات پزشکی از اولویت‌های مورد نیاز این بیمارستان است که انتظار می رود در خصوص تامین اعتبار لازم اقدام مقتضی به عمل آید.
وی توضیح داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۸۱۵ مترمربع دارای سه بلوک دو طبقه A و B و C است و ۱۱ هزار هزار متر مربع زیربنا دارد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات