شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات عمومی، پشتیبانی و نقلیه بندر سیراف پارس را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه: انجام خدمات عمومی، پشتیبانی و نقلیه بندر سیراف پارس ( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی) نشاني دستگاه […]
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات عمومی، پشتیبانی و نقلیه بندر سیراف پارس را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
- نام مناقصه: انجام خدمات عمومی، پشتیبانی و نقلیه بندر سیراف پارس ( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی)
- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون معاملات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱
- شرح مختصري از كار: انجام حجمي عملیات خدمات عمومي، دفاتر، نامه رسانی، خدمات تنظیفات، خدمات مهمانسراها(خوابگاه کارکنان)، خدمات فضای سبز (باغبانی)، راهبري آبدارخانه ها و انجام عملیات نقلیه از قبیل سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و…
- مهلت دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۱۴۰۴/۰۱/۱۸ تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۱/۲۵ در محل آدرس مندرج در بند سه
- تاریخ و محل برگزاري جلسه توجیهی: در ساعت: ۱۱:۰۰ تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۲۶ در محل آدرس مندرج در بند ۳
- مهلت قبول پيشنهادات: تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۷. در محل آدرس مندرج در بند ۳
- تاريخ بازگشايي : بازگشایی پاكات الف مناقصه گران در ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۸، در محل آدرس مندرج در بند ۳ انجام خواهد شد و بازگشایی پاکت های ج مناقصه گرانی که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نموده باشند در ساعت ۱۱:۰۰ تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۱۴، در محل آدرس تهران، خیابان شیخ بهایی، ۱۲ متری دوم، پلاک ۶، طبقه دوم، دفتر شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، دفتر مدیریت؛ انجام خواهد گرفت.
- هزينه خريد اسناد مناقصه: مبلغ ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت هزينه خريد اسناد مناقصه به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانكتجارت شعبه كمپ مثلثي با كد۲۶۴۳۰ در وجه شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي واريز گردد.
- مدارك ارسالي شامل: پاكات الف: یک نسخه از اسناد مهر امضاء شده و فرم تمایل شرکت در مناقصه به امضاء صاحبان امضا مجاز رسیده باشد و ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، پاكت ب : فرم های ارزیابی کیفی تکمیل شده به همراه سایر مدارک مورد نیاز ، پاكت ج .فرم پیشنهاد و آنالیز قیمت
-ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
– هزينه چاپ آگهي به عهده برنده مناقصه مي باشد.
ـ متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمايند.
دیدگاهتان را بنویسید