شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه راهبری درمانگاه های این شرکت را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه: راهبری درمانگاه ( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی) نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز […]
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه راهبری درمانگاه های این شرکت را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
- نام مناقصه: راهبری درمانگاه ( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی)
- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون معاملات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱
- شرح مختصري از كار: راهبری درمانگاه های ۳ منطقه عملیاتی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی شامل: تامین دو دستگاه آمبولانس تیپ B دیزل، تامین پزشک عمومی، پرستار، تکنسین امداد و نجات و راننده آمبولانس، پرسنل خدماتی، تامین دارو، درمان و راهبری درمانگاه و اقدامات اورژانسی به صورت شبانه روزی. جهت بنادر پتروشیمی ماهشهر پارس و سیراف پارس،
- مهلت دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۹ تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۱۲ در محل آدرس مندرج در بند سه
- تاریخ و محل برگزاري جلسه توجیهی : در ساعت ۰۹:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۱۶ در محل آدرس؛ بند ۳، سالن کنفرانس.
- مهلت قبول پيشنهادات: تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۲۶٫ در محل آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان ثمره (سرو سابق)، پلاک۴۴ ، شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، دفتر مدیریت بازرسی و نظارت، دریافت کننده جناب آقای عبدی.
- تاريخ بازگشايي : بازگشایی پاكات الف مناقصه گران در ساعت ۱۵:۰۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۹، انجام خواهد شد و بازگشایی پاکت های ج مناقصه گرانی که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نموده باشند در ساعت ۹:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۰۲ در محل آدرس مندرج در بند هفت؛ انجام خواهد گرفت.
- هزينه خريد اسناد مناقصه: مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت هزينه خريد اسناد مناقصه به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانكتجارت شعبه كمپ مثلثي با كد۲۶۴۳۰ در وجه شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي واريز گردد.
- مدارك ارسالي شامل: پاكات الف: یک نسخه از اسناد مهر امضاء شده و فرم تمایل شرکت در مناقصه به امضاء صاحبان امضا مجاز رسیده باشد و ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۱۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، پاكت ب : فرم های ارزیابی کیفی تکمیل شده به همراه سایر مدارک مورد نیاز ، پاكت ج .فرم پیشنهاد و آنالیز قیمت.
-ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۵۷۹۲۰۵ تماس حاصل فرمايند.
فرم هاي استعلام ارزيابي كيفي مناقصه راهبري درمانگاه
دیدگاهتان را بنویسید