شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خرید، نصب و راه اندازی باسکول جاده ای در بندر امام خمینی(ره) را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه: خرید، نصب و راه اندازی سه دستگاه باسکول ( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی) […]
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خرید، نصب و راه اندازی باسکول جاده ای در بندر امام خمینی(ره) را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
- نام مناقصه: خرید، نصب و راه اندازی سه دستگاه باسکول ( يك مرحله اي توام با ارزیابی کیفی)
- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون معاملات، تلفن ۴۲۵۷۹۴۷۲-۰۲۱
- شرح مختصري از كار: خرید، نصب و راه اندازی سه دستگاه باسکول جاده ای ۶۰ تنی تمام فلز، زمینی، جهت توزین کامیون و تریلر به شرح مندرج در اسناد مناقصه در بندر امام خمینی(ره).
- مهلت دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ در محل آدرس مندرج در بند سه
- تاریخ و محل برگزاري جلسه توجیهی : در ساعت:۱۰:۰۰ تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ در محل آدرس؛ بندر امام خميني (ره)، منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، سايت ۵، بندر پتروشيمي ماهشهر
- مهلت قبول پيشنهادات: تا پايان ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۵٫ در محل آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان ثمره (سرو سابق)، پلاک۴۴ ، شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، دفتر مدیریت بازرسی و نظارت، دریافت کننده جناب آقای عبدی.
- تاريخ بازگشايي : بازگشایی پاكات الف مناقصه گران در ساعت ۱۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۶، انجام خواهد شد و بازگشایی پاکت های ج مناقصه گرانی که حد نصاب امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نموده باشند در ساعت ۱۰:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۸ در محل آدرس مندرج در بند سه؛ انجام خواهد گرفت.
- هزينه خريد اسناد مناقصه: مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت هزينه خريد اسناد مناقصه به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانكتجارت شعبه كمپ مثلثي با كد۲۶۴۳۰ در وجه شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي واريز گردد.
- مدارك ارسالي شامل: پاكات الف: یک نسخه از اسناد مهر امضاء شده و فرم تمایل شرکت در مناقصه به امضاء صاحبان امضا مجاز رسیده باشد و ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، پاكت ب : فرم های ارزیابی کیفی تکمیل شده به همراه سایر مدارک مورد نیاز ، پاكت ج .فرم پیشنهاد و آنالیز قیمت.
FO-TC-20 برگ استعلام ارزيابي كيفي تامين كنندگان – باسكول
-ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن۰۲۱۴۲۵۷۹۴۷۲تماس حاصل فرمايند.
دیدگاهتان را بنویسید