شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد اجرای پروژه اتصال خط HTN در اسکله ۴و۵ بندر پتروشيمي پارس را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه: اجرای پروژه اتصال خط HTN در اسکله ۴و۵ (عمومي ـ يك مرحله اي) نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، […]
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد اجرای پروژه اتصال خط HTN در اسکله ۴و۵ بندر پتروشيمي پارس را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
- نام مناقصه: اجرای پروژه اتصال خط HTN در اسکله ۴و۵ (عمومي ـ يك مرحله اي)
- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون معاملات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۳۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷٫
- شرح مختصري از كار: عملیات پیش راه اندازی خط لوله ۱۴ اینچ در نواحی اجرا شده و تکمیل نواقص موجود و همچنین اجرای خط لوله ۱۴ اینچ جهت بارگیری محصول HTN پتروشیمی نوری در اسکله های صادراتی ۴و۵ بندرپتروشیمی پارس.
- مهلت دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۰۶/۰۱/۱۴۰۲ تا پايان ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۲٫
- محل دريافت اسناد: عسلويه، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، امورحقوقي و پيمانها، تلفن: ۹ – ۴۲۵۷۹۲۰۷-۰۲۱
- تاریخ جلسه توجیهی : ۱۹/۰۱/۱۴۰۲ ساعت: ۰۹:۳۰
- مهلت قبول پيشنهادات: تا پايان ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۲٫
- تاريخ بازگشايي پاكات الف و ج : در ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۲ ، در صورت احراز حداقل امتیاز ارزیابی کیفی اعلام شده، پاکت های ارسالی مناقصه گرانی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نموده باشند بازگشایی خواهد گردید.
- هزينه خريد اسناد مناقصه: مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ (پانصد هزار) ريال بابت هزينه خريد اسناد مناقصه به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانكتجارت شعبه كمپ مثلثي با كد ۲۶۴۳۰ در وجه شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي واريز گردد.
- مدارك ارسالي شامل: پاكات الف: محتوي ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال، پاکت ب : تکمیل فرمهاي ارزيابي كيفي، به همراه ساير مدارك مورد نياز در پاكات لاك و مهر شده كه به مهر و امضاي مجاز رسيده باشد، فرم تمايل شركت در مناقصه توسط صاحبان امضاي مجاز به همراه مدارك مستند احراز صاحبان امضاي اسناد تعهدآور شركت (شامل خلاصه اساسنامه شركت و آگهي تغييرات اساسي شركت به تاريخ حداكثر ۲۴ ماه قبل ) و يك نسخه كامل از اسناد شرح كار كه كليه صفحات آن داراي امضاي مناقصه گر و ممهور به مهر شركت باشد.
پاكت ج: محتوي فرم تكميل شده پيشنهاد قيمت بانضمام جداول آناليز قيمت به امضاء صاحبان امضاي مجاز شركت.
ـ متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن۲۹۵ – ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمايند.
ـ هزينه چاپ آگهي به عهده برنده مناقصه مي باشد.
ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)
FO-13 برگه ارزيابي كيفي پيمانكاران ۱
دیدگاهتان را بنویسید