شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشيمي ماهشهر را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
۱- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
۲- نام مناقصه:انجام خدمات اورژانسي درمانگاه بندرپتروشيمي ماهشهر (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
۳- نشاني دستگاه مناقصه گزار: استان خوزستان، بندر امام خميني منطقه ويژه اقتصادي، سايت ۵، بندر پتروشيمي ماهشهر، شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي(تلفن: ۵۲۱۷۵۴۲۴-۰۶۱) و (۸۵۳ و۰۲۱۴۲۵۷۹۸۰۰).
۴- شرح مختصري از كار: ارائه شبانه روزي انجام خدمات اورژانسي،آمبولانس، تامين دارو و راهبري درمانگاه توسط كادر كارشناس پرستاري در درمانگاه بندرپتروشيمي ماهشهر
۵- نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۴۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
۶- مدارك مورد نياز: گواهي تأييد صلاحيت ايمني پيمانكاران از وزارت تعاون و كار و رفاه اجتماعي، مجوز فعاليت در زمينه ارائه خدمات درماني از يكي از دانشگاههاي علوم پزشكي كشور، ارائه مدرك معتبر در خصوص انجام فعاليت مشابه.(ترجیحاً در مراکز نفت، گاز و پتروشیمی)
۷- هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
۸- نحوه دريافت اسناد: مناقصه گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به مهر شركت، از تاريخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.
جهت تحويل پاكات پيشنهادي، مناقصه گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا را بههمراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.
۹- تاريخ بازگشايي پاكات الف و ج: مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت ۱۰:۰۰ بازگشایی خواهد شد.
ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.
ـ هزينه چاپ آگهي بهعهده برنده مناقصه مي باشد.
شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)
دیدگاهتان را بنویسید