شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه ترمیم و بازسازی سمپ های اسکله P4 بندر ماهشهر را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
۱- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
۲- نام مناقصه: ترمیم و بازسازی سمپ های اسکله P4 بندر پتروشیمی ماهشهر (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
۳- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون معاملات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷۳٫
۴- شرح مختصري از كار: تخریب بتن، قالب بندی فلزی، بتن ریزی، نصب بیس پلیت، خرید متریال بخش برقی(کابل افشان،گلند و بریکر) برشکاری و هیدروتست و … مطابق با اسناد مناقصه.
۵- نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
۶- مدارك مورد نياز: الف ـ داشتن سابقه انجام حداقل دو پروژه مرتبط با موضوع پیمان در سال گذشته یا حداقل ۲ پروژه مرتبط در ۵ سال گذشته.
ب ـ گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره كل كار تعاون و رفاه اجتماعي.
۷- هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
۸- نحوه دريافت اسناد: مناقصه گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به مهر شركت از تاريخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ لغايت پايان ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.
جهت تحويل پاكات پيشنهادي، مناقصه گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا بههمراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا پايان ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.
تاریخ بازگشایی پاکات الف و ج: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت : ۱۴:۰۰
ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.
ـ هزينه چاپ آگهي به عهده برنده مناقصه مي باشد.
شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)
دیدگاهتان را بنویسید