شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خريد ملزومات اداري را با اطلاعات ذيل انجام دهد:

  1. نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
  2. نام مناقصه: خريد ملزومات اداري (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
  3. نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات،  تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷۳٫
  4. شرح مختصري از كار: خريد ملزومات اداري شامل ميز و صندلي كارمندي و مديريتي ، ميز كنفرانس، صندلي ثابت و ارباب رجوع، فايل بايگاني، چوب لباسي، صندلي فلزي فرودگاهي، زيرپايي و …
  5. نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه :ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
  6. مدارك مورد نياز: ارائه پروانه كسب مرتبط با موضوع مناقصه.
  7. هزينه خريد اسناد مناقصه:واريز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
  8. نحوه دريافت اسناد:مناقصه گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به مهر شركت،از تاريخ ۹۸/۰۶/۰۳  لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۹۸/۰۶/۰۹ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.

جهت تحويل پاكات پيشنهادي، ‌مناقصه گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا  را به‌همراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۹۸/۰۶/۱۷، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.

ـ ساير اطلاعات مناقصه  و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.

ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.

ـ‌ هزينه چاپ آگهي به‌عهده برنده مناقصه مي باشد.

شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات