شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خريد ملزومات اداري را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه: خريد ملزومات اداري (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده) نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت […]
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خريد
ملزومات اداري را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
- نام دستگاه مناقصه گزار:
شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
- نام مناقصه: خريد ملزومات اداري (يك مرحله اي توأم با ارزيابي
ساده)
- نشاني
دستگاه مناقصه گزار: عسلويه،
منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن
پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات،
تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷۳٫
- شرح مختصري از كار: خريد
ملزومات اداري شامل ميز و صندلي كارمندي و مديريتي ، ميز كنفرانس، صندلي ثابت و
ارباب رجوع، فايل بايگاني، چوب لباسي، صندلي فلزي فرودگاهي، زيرپايي و …
- نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه :ضمانتنامه
بانكي به مبلغ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك
تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
- مدارك مورد نياز: ارائه
پروانه كسب مرتبط با موضوع مناقصه.
- هزينه خريد اسناد مناقصه:واريز
مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
- نحوه دريافت اسناد:مناقصه
گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به
مهر شركت،از تاريخ ۹۸/۰۶/۰۳ لغايت ساعت
۱۴:۰۰ مورخ ۹۸/۰۶/۰۹ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.
جهت تحويل پاكات پيشنهادي، مناقصه
گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا را بههمراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد
مناقصه، حداكثرتا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۹۸/۰۶/۱۷، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي
نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.
ـ ساير اطلاعات مناقصه
و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد
و شركت در جلسات الزامي است.
ـ هزينه چاپ آگهي بهعهده برنده مناقصه مي باشد.
شركت
پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)
دیدگاهتان را بنویسید