آگهی فراخوان مناقصه عمومي
به شماره GT/97003
شركت پايانهها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خريد كامپيوتر و تجهيزات مصرفي و جانبي را با اطلاعات ذيل انجام دهد:
۱- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
۲- نام مناقصه: خريد كامپيوتر و تجهيزات مصرفي و جانبي (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
۳- نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷۳٫
۴- شرح مختصري از كار: خريد كامپيوتر و تجهيزات جانبي و مصرفي شامل: دستگاه كپي، لپتاپ، چاپگر، اسكنر، قطعات كامپيوتر، تجهيزات اوليه شبكه و…
۵- نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
۶- مدارك مورد نياز: مجوز شورايعاليانفورماتيك و يا گواهينامه عضويت در نظام صنفي رايانهاي كشور (پروانه كسب خدمات كامپيوتري)
۷- هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
۸- نحوه دريافت اسناد: مناقصه گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به مهر شركت از تاريخ ۹۷/۰۲/۳۱ لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۹۷/۰۳/۰۷ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.
جهت تحويل پاكات پيشنهادي، مناقصه گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا را بههمراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا پايان ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۹۷/۰۳/۲۷، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.
ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.
ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.
ـ هزينه چاپ آگهي بهعهده برنده مناقصه مي باشد.
شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)
دیدگاهتان را بنویسید