به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی ،به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران، مدیر بندر پتروشیمی ماهشهر پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه هولناك ساختمان پلاسكوي تهران و شهادت جمعي از آتش‌نشان و جوانان غيور اين وطن بسيار متاثر كننده بود ، آن عزيزان با ايثار و شجاعت، بي‌محابا دل به شعله‌هاي آتش زدند تا جان هموطنان خود را نجات دهند. اينگونه فداكاريها نشان دهنده ي آن است كه فرهنگ ايثار، جوانمردي، جهاد و شهادت همچنان در وجود جوانان اين مرز و بوم زنده و پويا است و هستند افرادي كه با روحيه‌اي نظير دوران دفاع مقدس، پاي در عرصه خدمت‌گذاري گذاشته و تا آخرين نفس براي آرامش، امنيت و آسايش هموطنانشان تلاش مي‌كنند.
آنان كه در راه خدا قدم برداشته و از جان و مال خويش در راستاي خدمت به خلق دريغ ندارند، مقامي همچون شهدا داشته و بهشت را توشه دنياي باقي خود خواهند كرد ، درود خدا برآتش نشانان، شيرمردان فداكاري كه با بذل جان خويش همواره در حفظ جان و مال همنوعان خود پيش قدم هستند.
ضمن عرض تسليت به خانواده هاي محترم اين شهيدان قهرمان و همكاران فداكار و داغدارشان در سراسر كشور بخصوص آتش نشان هاي فداكار بندر پتروشيمي ماهشهر، از خداوند متعال براي شهيدان گرانقدر بالاترين درجات و براي همه داغديدگان صبر و اجر جزيل و براي مصدومان اين حادثه شفاي عاجل خواهانيم.
رامين محمودي/مدير بندر پتروشيمي ماهشهر

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات