به گزارش خبرنگار شانا، علی محمد بساق زاده  صبح امروز (شنبه ١٢ اسفند) در یک نشست خبری در مورد برگزاری سومین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی  اظهار کرد: این همایش ١٥ اسفند در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود و در این مراسم  ٤٤ شرکت پیمانکار، سازنده و صنایع تکمیلی، ٣٣ شرکت خدماتی و پشتیبانی و تولیدی، ١٠ شرکت از بخش های مختلف صنعت نفت و ٧  طرح پتروشیمی حضور دارند.

رئیس شورای سیاست گذاری سومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی افزود: در این جشنواره ٣٨ شرکت تقدیرنامه دو ستاره، ٢٨ شرکت گواهینامه تعهد و مابقی گواهینامه حضور دریافت می کنند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه این جشنواره با شعار “تعالی سازمانی، ضامن تولید و توسعه پایدار” برگزار می شود گفت: معیارهای انتخاب در این جشنواره براساس معیارهای جهانی است.

وی با بیان این که سومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت اسپک برگزار می شود افزود: با توجه به نامگذاری سال ٩١ به عنوان سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی”، شرکت اسپک با همکاری مدیریت طرح ها، شرکت پژوهش و فناوری و انجمن استصنا ، به منظور معرفی دستاوردهای جدید شرکت های معتبر و توانمند داخلی در زمینه ساخت و تولید مواد شیمیایی و اقلام و تجهیزات صنایع نفت و گاز، پتروشیمی اقدام به برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور ٣٠ شرکت در حاشیه این جشنواره کرده است.

بساق زاده ادامه داد: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در سه سطح تندیس ، تقدینامه و گواهی تعهد به تعالی برگزار می شود.شرکت هایی که مدل تعالی سازمانی یا مدل جامع بلوغ مدیریت پروژه  را بطور کامل بکار گرفته و طی دوره عملکرد حداقل سه سال اخیر، بهبود مستمر را در فعالیت‌های خود نشان داده‌اند،‌ به شرط کسب حد نصاب تعیین شده به تندیس‌های زرین، سیمین و بلورین دست خواهند یافت.

وی اظهار کرد: شرکت هایی که به پیشرفت‌هایی در جهت تعالی سازمانی نائل شده‌اند، به شرط کسب حد نصاب تعیین شده برای هر سطح تقدیرنامه دو تا پنج ستاره دریافت می کنند و شرکت هایی که در مسیر تعالی گام نهاده‌اند و با اجرای یکی از روش‌های خود ارزیابی نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود را استخراج و برنامه‌های بهبود را اولویت بندی کرده و به اجراء گذاشته باشند موفق می شوند گواهی تعهد به تعالی دریافت کنند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات