به گزارش شانا مهندس عبدالحسین بیات با بیان این که امروز صنعت پتروشیمی در تمام شئون زندگی مردم جریان دارد افزود: تغییر در نحوه عرضه، کمبود محصول یا افزایش قیمت به سرعت در زندگی مردم تاثیر می گذارد.

بر پایه اعلام روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی وی یکی از چالش های حراست این صنعت را مبهم بودن ارتباط با شرکت های خصوصی شده دانست و افزود: لازم است این ارتباط و نحوه مدیریت آن شفاف شود تا بعد از خصوصی شدن مجتمع ها در زمینه حراست از آنها دچار مشکل نشویم و با رفع موانع بخش دولتی همبستگی بیشتری بین مجتمع های پتروشیمی و حراست ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که برای رسیدن به اهداف تعیین شده این صنعت باید با سازمانی توانمند حرکت کنیم افزود: برای تحقق این امر به یک حراست سالم با نیروهای بسیار توانمند، سالم و باتقوا نیازمند هستیم که گلچینی از بهترین افراد سازمان باشند.

بیات لازمه دست یابی به این مجموعه را آموزش پیوسته کارکنان حراست دانست و افزود: در این زمینه لازم است حراست به جدید ترین ابزار و دانش روز مسلط شود تا بتواند پیش از وقوع اتفاق از روی دادن آن جلوگیری کند و در واقع ابتکار عمل در دست ما باشد تا از حرکت منفعلانه پرهیز کنیم.

وی از حضور موفق آقای غلامی در سمت سرپرستی حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی قدردانی و برای آقای بهشتی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

فخاری، رئیس سازمان حراست وزارت نفت هم در این مراسم با تقدیر از زحمات آقای غلامی، برای وی در سمت جدید معاونت حفاظت از اسناد و آی تی حراست صنعت نفت آرزوی موفقت کرد.

وی ضمن معرفی بهشتی به عنوان فردی متخصص در زمینه های امنیت اقتصادی، از مدیران ستادی پتروشیمی درخواست کرد او را در این سمت همراهی کنند.

فخاری با بیان این که ما به صورت مرتب توسط رقبا و دشمنان رصد می شویم، گفت: باید با توجه به جایگاه حاکمیتی صنعت پتروشیمی، تمهیدات لازم در حراست از این صنعت ارزش آفرین اندیشیده شود.

وی با بیان این که ابزارها و تجهیزات در این صنعت قابل جایگزینی است افزود: توجه به نیروی انسانی در توسعه صنعت بسیار مهم و حفظ تعادل فکری و روحی آن مهمترین وظیفه حراست است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات