به گزارش شانا بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، سید کاظم وزیری هامانه در نخستین دوره آموزشی آشنایی با فرآیند رسیدگی و اصول حاکم بر مقررات رسیدگی به تخلفهای اداری کارکنان صنعت گفت: قانون گرایی، رعایت عدالت، استقلال هیئتهای داوری در امور رسیدگی به تخلفهای اداری و صدور آرا از الزامها است.
وی تصریح کرد: هیئتهای رسیدگی به تخلفهای اداری به عنوان مراجع اداری صالح و بی طرف براساس ضوابط و معیارهای قانونی باید عمل کنند، زیرا رسیدگی به تخلفهای اداری کارکنان در واقع نظم، آرامش و امنیت را در سازمانها ایجاد می کند.
وزیری هامانه با تاکید بر حمایت مقام عالی وزارت نفت از هیئتهای بدوی و رسیدگی به شکایتها و تخلفهای اداری تصریح کرد: تخلفهای اداری، مانند هر پدیده ی دیگری به عاملها و فرآیندهای پیچیده ی بسیاری بستگی دارد و طیف گسترده ای از مسایل روانی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و عوامل فردی و گروهی را در بر می گیرد.
قائم مقام وزیرنفت با بیان اینکه امروزه اصلی ترین و پایدارترین سرمایه سازمانها و موسسه ها، نیروی انسانی کار آمد، خلاق و منضبط است، گفت: تخلفهای اداری سبب کاهش بهره وری و کند شدن حرکت سازمانها می شود.
بر پایه این گزارش، نخستین دوره آموزشی آشنایی با فرآیند رسیدگی و اصول حاکم بر مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان به میزبانی هیئت بدوی و از سوی آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران، طی دو روز (۱۲ و ۱۳ خردادماه) در باشگاه شماره یک صنعت نفت با حضور اعضای هیئتهای رسیدگی به تخلفات اداری صنعت نفت برگزار شد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات